2013. augusztus 13., kedd

Ennek a versnek az ihletői a legjobb barátaim, kikre bármikor számíthatok, ha baj van.
És azok is ihletői, akiket ezen a nyáron ismertem meg és nem bántam meg. Különösen
egy embert nem. :)

********************

Magányos óráimon egyedül fekszem s 
gondolkozom.
Nem hittem volna még akkor, hogy 
az a nyár mindent megváltoztat,
Új barátságok születtek, s most
1 év után ki is derült, hogy ki
az igaz és örök barát.
Álmodni se mertem arról, hogy
az a nyár más lesz, de rájöttem,
hogy ez a legjobb dolog ami velem történhet.
Egészen a mostani nyárig,
mikor újra láthattam őket ,
Semmi sem volt normális, mert
nem voltak itt, kikkel addig ökörködtem.
Idén új kapcsolatok, s újy
barátságok születtek, s egy 
döntés, melyre a legváratlanabb pillanatba
jöttem rá. Mellettük tudtam
dönteni, hogy  nem kell nekem senki,
Nem kell egyenlőre a szerelem, hogy 
boldog legyek, mert mellettem vannak
ők, s ez nekem a legnagyobb kincs a világon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése